Destination . Paris





Eind vorige week reden manlief, kids en ik naar Frankrijk. Doel van de trip: Disneyland Parijs, maar eerst maakten we een korte stop in het centrum van Parijs. We parkeerden de auto in een garage naast Le Centre Pompidou en liepen vanaf daar de stad in. Ik weet niet eens waar we precies gelopen hebben, elke straat of avenue had wel iets moois. 
De kids waren zwaar onder de indruk van deze mooie stad en toen de lichtjes precies aan gingen toen we net onder de Eiffeltoren stonden was dat een magisch moment. 
Hopelijk snappen jullie dat manlief en kids het (logisch uiteraard) niet toelieten dat ik rustig de tijd nam om een foto te maken en soms moest m'n camera heel lang 'nadenken', dus niet alle foto's zijn even scherp of recht... Toch deel ik graag mijn sfeerimpressie van onze namiddag in een regenachtig maar nog steeds geweldig mooi Parijs!

Last week my husband, kids and me went to France. Main part of the trip: Disneyland Paris, but first we made a stop at the centre of Paris. We parked the car in a parking next to 'Le Centre Pompidou' and walked around all afternoon. I don't even know where exactly, but every street or avenue had its beauty. 
The kids were very impressed by the lovely city and when the lights turned on at the moment we reached the Eiffel Tower it felt like magic. 
Hope you can imagine that husby and children (quite understandable) didn't allow me to take too much time for a picture and sometimes my camera had to 'think' too long, so some pictures aren't very sharp or well ligned out... but despite of that I like to share my view of a rainy but still very beautiful Paris!














 AU REVOiR PARiS! 

Reacties

  1. Hoi Y
    Wat een leuke sfeerplaatjes.
    Hoop ze nog eens in het echt te zien
    Heel leuk gedaan
    Lfs Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk dat je ze bekeken hebt en je ziet ze ook nog wel eens in het echt Nienke! x

      Verwijderen
  2. Toch erg goed gelukt hoor, je foto's: heel herkenbaar dat je geen tijd mag nemen voor foto's als je met zn allen op pad bent ;-)! Heerlijk: Parijs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je gekeken hebt Arda, inderdaad het is eigenlijk altijd fotograferen achter de troepen aan... maar dat maakt het niet minder leuk. En nu kan ik tenminste thuis nog een beetje nagenieten van al dat moois van Parijs.

      Verwijderen

Een reactie posten