More than words

Het is een week geweest van ups, maar helaas ook downs. Verdrietige berichten en onzekerheid in mijn omgeving brachten me op het posten van deze mooie beelden van Kate Pugsley en Catharina Turk. Ik vond ze op Pinterest. Ze zijn fragiel en dragen ontroering in zich. En hoop.

This week was filled with ups, but unfortunately also downs. Sad messages made me post these prints of Kate Pugsley and Catharina Turk. I found them on Pinterest. They are fragile and contain emotion. And hope.











xx Yz



Reacties

  1. Verdrietige dingen zijn nooit fijn. Ik hoop dat het snel beter wordt en dat je misschien even kunt genieten van de zon of een fijn boek. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je lieve berichtje Karlijn, het betreft nog niet eens rechtstreeks mezelf, maar verdriet en onzekerheid in de nabije omgeving heeft ook invloed op mijn eigen gemoed merk ik en doet je beseffen dat genieten van mooie dingen extra belangrijk is! xx

      Verwijderen
  2. Wat vervelend voor je, ik wens je veel sterkte toe en weet dat achter de wolken altijd de zon schijnt! Wat een prachtige afbeelding met dat hertje. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je lieve berichtje Pascale, het is in mijn nabije omgeving en ik merk dat het ook wat met mezelf doet. Wat je zegt is helemaal waar, dat achter de wolken de zon schijnt. Toevallig begon ik op FB en Instagram met die tekst en bijbehorende foto. En het doet je ook beseffen dat mooie en gelukkige momenten extra gekoesterd mogen worden. Fijn weekend! xx

      Verwijderen

Een reactie posten