(Re)Connect . Echte aandacht




Vandaag begint de Week tegen de Eenzaamheid. Ik had er nog niet eerder van gehoord, maar heb er wel meteen beeld bij. Eenzaamheid.....Ergens zag ik, waarschijnlijk op Pinterest, een quote staan die me bij is gebleven: 

I like to be alone, 
but I hate being lonely...

Tik de woorden eenzaamheid, alone, of lonely maar eens in en je komt loads of quotes tegen... 
Ik kreeg de vraag of ik een mooi initiatief, dat bij dit thema past onder de aandacht wilde brengen. 

Vanaf vandaag heb je een maand lang de gelegenheid om een persoon die je uit het oog bent verloren op te laten sporen door de Hallmark Reconnect Service. Een oude klasgenoot, buurmeisje of die ene inspirerende leraar muziek of Engels, of... Je hebt nu zomaar de mogelijkheid weer contact te leggen en misschien wel iets tegen diegene te zeggen, wat je altijd nog eens had willen doen. Het speurwerk wordt voor je gedaan. Het enige dat jij hoeft te doen is diegene te laten weten wat hij of zij voor je betekent. 

Om dat eerste contact weer te leggen heeft Hallmark een mooie serie kaarten uitgegeven met teksten die kunnen helpen het ijs te breken, of om je gevoel te uiten. Je kunt een gratis kaart uitkiezen en deze laten verzenden. Je betaalt alleen een postzegel. Onderstaand zie je een selectie van deze kaarten die ik voor mijn blog gecombineerd heb met eigen beeld dat ik al eens op Instagram plaatste. 
Op de site vind je de hele collectie.  


mooie actie:
Ik mag 20 kortingscodes uitdelen, geldig voor een mooie kaart inclusief verzendkosten. Dus wat let je nog! 

Wil jij iemand verrassen en een kaart laten versturen? Laat dit dan weten via onderstaand reactie formulier of stuur een mail naar info@soyz.nl o.v.v. AANDACHT. Zorg er wel voor dat ik je kan bereiken. Misschien wordt er dan binnenkort in jouw naam ergens een mooie kaart bezorgd. En zeg nou zelf, wie is niet gek op echte post! Trouwens, je kaart mag rustig naar iemand verstuurd worden die je dagelijks ziet! 








Meer weten, alle kaarten zien, inspiratie nodig? 
Check de site van Hallmark 
Je vindt er ook filmpjes. Ik vond dit een mooie, meteen een leuke binnenkijker ;) 

Aandacht....je kan er echt niet genoeg van geven! 

This post is about giving attention. Hallmark Netherlands has a ReConnect service. They will find people you haven't seen for ages and from who you don't know anymore where they live. It's a campaign during Week of Loneliness. Because everyone needs attention!


xxYZ 






Reacties

  1. Wat een mooi initiatief van Hallmark en leuke kaarten! :) Love quotes & words.. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. i know.:)) ...hoop dat er veel kaarten verstuurd gaan worden! xx

      Verwijderen
  2. Lieve Y.
    Prachtig initiatief van Hallmark. De quote die jou is bijgebleven is mij uit het hart gegrepen. Lfs.Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is tof! Ik vind het initiatief ook zo mooi, er zijn inderdaad zoveel mensen eenzaam en daar mag best meer aandacht voor zijn. Eigenlijk zouden alle mensen die eenzaam zijn een kaartje moeten krijgen, maar ja, hoe weet je of iemand eenzaam is? Wat leuk om jouw foto's te combineren met de kaarten. Ik vind die eerste met 'ik ben benieuwd of je dromen uitgekomen zijn' echt een goede! Het lijkt me leuk om een kaartje te sturen, ik weet al naar wie. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Karlijn, inderdaad is het moeilijk om te beoordelen of iemand eenzaam is of niet. Soms is iemand die altijd tussen de mensen is en druk is toch eenzaam. Je weet het niet altijd. Een kaartje en een beetje extra aandacht maakt iedereen blij. Let's make the world a happier place...Ik heb je al een mailtje gestuurd. Fijne dag en goed weekend alvast! xx

      Verwijderen
  4. Ik heb een kaartje verstuurd, dank voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten