Nature love . flower blues

Weet je nog, die bloemen die ik laatst gebruikte bij de review van het boek Bloemen in Huis. Ik liet ze staan in de vaas. Een heel tijdje. Eigenlijk waren ze niet zo heel mooi meer. Maar toch kon ik ze niet weggooien. Ze werden steeds droger, ze verloren wat kleur, maar hun karakter verloren ze niet. Eigenlijk ontstond er een heel andere schoonheid. Tenminste dat vind ik. Vandaag op mijn blog: 


FLOWER BLUES 

Remember the flowers I used in the review of the book Decorate with Flowers just a little while ago? I kept the flowers. To see what happens if you keep them after their best moments. They dry, they loose color, but they don't get ugly. At least that's my opinion. 
Today it's flower blues on my blog. 













Hieronder nog eentje waarbij ik de kleur uit de foto heb gehaald. Grafische bessen in zwart/grijs tinten. Vind ik dus ook niet lelijk. 
En? Wat vind jij van deze bloemenfoto's? Ik gebruikte er een voor een Instagram Challenge die ik wel eens doe. #itsamoodywednesday. Tik maar eens in. Een mooie wekelijkse uitdaging van Gudy Herder van Eclectic Trends. Voor meer drama, bloemen, kleurtrends en prachtige moodboards zeker even een kijkje nemen! 

Here's another one. I took the color out of the picture. Graphic berries. I don't think it's ugly at all. And? How about you? Do you like these flowers? One of the pics I used for the weekly challenge #itsamoodywednesday initiated by Gudy Herder on Instagram. She has a beautiful blog too called Eclectic Trends. Take a look for more flowers, drama and gorgeous color trend moodboards! 



xxYz

Reacties

  1. Lieve Y
    Prachtige foto´s hoor. En mooie composities. Lfs.Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze zo mooi! Sowieso vind ik het heerlijk om jouw foto's aan die challenge te zien. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thxxxx Karlijn, wat een gezellig en lief berichtje weer van je. xx

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dank je Marloes, wat een lief compliment. Trouwens bij deze het linkje voor als jij ook iets met Urban Jungle Blogger zou willen doen. Kun je zien of het wat voor je is.
      http://www.urbanjunglebloggers.com/becomeanujb/
      Groetjes! x

      Verwijderen
  4. Mooi! Bloemen hebben zoveel karakter, juist wanneer ze 'niet zo mooi' meer zijn: I love flowers with flaws :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een heerlijke plaatsjes zo! Doet me ook denken aan die bloemenpersjes die je als kind vroeger had. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank Pascale, jaaaa bloemenpersjes, Ben ik nog steeds gek op. Elke vakantie gaat er wel eentje mee. En 'vroeger' gebruikten we ook telefoonboeken om bloemen te drogen. xx

      Verwijderen
  6. Deze foto's weerspiegelen de vergankelijkheid van het leven op een mooie manier!
    Echte schoonheid blijft voor altijd :-)
    xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je lieve woorden Marieke. En je hebt helemaal gelijk, echte schoonheid vergaat niet :)) xx

      Verwijderen
  7. Ware schoonheid schuilt in imperfectie en contrasten vind ik!
    Ik probeer de foto's voor mijn blog ook op 'lelijke' (als in ruw, vies, gebruikt) achtergronden te maken.
    Je foto's vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten