Urban Jungle Bloggers . Happy green Easter


Thema van de Urban Jungle Bloggers voor de afgelopen maand was een Vrolijk groene Pasen. Met deze DIY moet dat zeker lukken :x))
Urban Jungle Bloggers topic of last month is a Happy Green Easter. That must work with this DIY :x))  



Een stift, ijzerdraad, hyacinten, eierdoppen en natuurlijk....eitjes. Wij zijn klaar voor een gezellig Paasweekend met vrienden, familie en een kinderverjaardag :)) De mooie beschilderde eitjes en eierdoppen zijn van hout en vond ik ooit bij een schattig brocantewinkeltje. Het idee met ijzerdraad zag ik eens op pinterest voorbij komen, net als overal gezichtjes op tekenen. 

A marker, some wire, hyacinth and egg cups and of course...eggs. We're ready for a cozy Easter  weekend with friends and family and a birthday party :))I found the wooden painted eggs and cups at a very sweet vintage shop. 








Ook als last minute Paasdeco-actie is dit goed haalbaar. In plaats van ijzerdraad kun je ook pijpenragers gebruiken. Die willen nog wel eens in een knutselkast liggen ;)) En met een watervaste stift tover je een witte kom en twee hyacinten om tot een nieuwsgierig paashaasje, dat graag gezellig aanschuift bij het paasontbijt. Maak er een mooie tijd van!


Fijne Pasen!
Have a nice and cozy Easter weekend! 

xxYz


ps. Als je mijn blog al langer volgt: mijn vader is, na een lange periode van revalideren en nog een operatie deze week weer thuisgekomen. Alles achter de rug. Als dat geen mooi begin van dit weekend is! 

Reacties

  1. Wat een geweldige nieuws dat je vader weer thuis is... een extra bijzonderen Pasen! Hele fijne dagen x ps. vergeet ik helemaal wat over je diy project te zeggen en daar kwam ik nu net voor ;-) echt super leuk... geweldig idee om met mn zoon te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Elvera, Hopelijk heb je een lekker Paasweekend gehad. En is het nog gelukt om te maken met je zoon? Fijne week, hopelijk breekt de lente nu echt door. x

      Verwijderen
  2. Yz, wat fijn om te horen en geweldig goed nieuws dat jouw vader weer thuis is! Jullie Pasen kan niet meer stuk! Jouw Urban Jungle Bloggers bijdrage vind ik helemaal top! Het begint inmiddels bij mij ook te kriebelen om mee te gaan doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marloes, zeker fijn! En dank voor je compliment. Meedoen met de Urban Jungle Bloggers is heel leuk en inspirerend....en vrijblijvend dus kan het je zeker aanbevelen :)) Fijne week! x

      Verwijderen

Een reactie posten