Worth a visit . Bolia Den Haag






Jeej....het tweede Nederlandse filiaal van mijn favoriete Deense interieurwinkel is geopend. En helemaal op stand aan het Haagse Noordeinde. Vorig jaar opende Bolia haar EERSTE VESTIGING IN AMSTERDAM en nu kun je dus ook in 070 Scandinavisch met een kleurtje shoppen. En doe je dat nog binnen nu en een week dan krijg je nog 20% korting ook. 

This post is about the new Bolia store in The Hague Netherlands. Bolia is a Danish design and furniture company with a great taste, look and feel. Have a look. 

Mijn liefde voor Bolia begon in Göteborg, waar we een paar jaar geleden tijdens de vakantie  eens binnenliepen. Die eerste post kun je HIER teruglezen. 




De ruime Haagse shop telt 4 lagen wooninspiratie. Wat meteen opvalt is het bekende Scandinavische gevoel. De (grafische) lijnen, de afwerking, details, het materiaalgebruik en fijne kleurstellingen. Ook voor een minimalistisch zwart wit interieur kun je hier trouwens prima slagen. Tegen de tijd dat ik een rondje in de winkel ging doen, was het donker, dus de foto's zijn niet altijd even scherp, maar geven toch een indruk...







Het pand is prachtig. Was al jaren een interieurzaak, maar de eigenares is met pensioen en is blij dat er nu weer mooie meubels in staan. De charme van het pand met mooie ramen, trappen en details is mooi behouden gebleven.







































De volgende foto is tegenover het glas in loodraam hierboven. Dit ziet er overdag vast fantastisch uit. Maar ook 's avonds een plaatje hoe hier met materialen en vormen gestyled is. En de donkere wanden blijf ik prachtig vinden. Kleur is echt een catchy item in een Bolia shop. 




En humor hebben ze ook die Denen. Kijk: 




En deze in een drankenkastje is ook leuk, it's all in the details :) 




Nog meer humor:




Verlichting is ook een sterkte kant. Lekker om te combineren. 





Mooi vind ik ook het uitzicht over het Noordeinde van de eerste etage. De kronen van de straat vind je terug in de shop. Die foto vergat ik te maken, dus neem zelf een kijkje en je snapt wat ik bedoel :)) 




Reden genoeg om nog eens terug te keren naar het Haagse Noordeinde. Al was het alleen maar om ook eens koffie te drinken bij de buren....Lola's koffiebar annex fietszaak heb ik al zo vaak voorbij zien komen op pinterest, daar moet ik gewoon ook nog eens naar binnen.  Als was het alleen maar vanwege de naam ;) 




En krijg je ook zin om te shoppen in het Haagse? Ik deelde al eens een aantal leuke adresjes in de Zeeheldenbuurt, met aan het eind in dat artikel een link met allemaal leuke adresjes. Genoeg te doen daar.  (oh oh Den Haag) 'Mooie stad om in te struinen' las ik laatst op instagram van een Haagse vriendin :) Dus....

Fijne dag! 

xxYz

Reacties

  1. Hier word ik heel hebberig van...binnenkort maar eens even gaan neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten