Inspiring . ShowUp 2017



Hallo september!

Back to normal life with inspiration from ShowUp fall 2017. 

Na een drukke periode voor de zomer, een supervakantie en het opstarten van het 'back to normal' gebeuren is het weer de hoogste tijd om de 'blogpen' op te pakken. Er is zoveel om te delen.
Sowieso de gave reis die we maakten in Canada met het gezin. Als je me volgt op Instagram heb je al veel plaatjes kunnen zien van de eindeloze prachtige natuur, alleen maar superlatieven daar. We maakten een rondreis in British Columbia en een klein stukje Alberta (Banff en Jasper). Daarover dus gauw meer.

En waar ik ook nog over ga bloggen zijn de kleuren in ons huis. Ik liet al eerder details zien van onze slaapkamer in Old Timer Rally groen, maar er waren meer ruimtes waar we aan de slag gingen met Flexa. En we hadden al een werkhoek in Okergoud, de kleur van het jaar 2016 en een cirkel in Denim Blue de kleur van 2017. Ben zo benieuwd wat 2018 brengt! Aanstaande dinsdag wordt de nieuwe kleur van het jaar bekend gemaakt. To be continued dus.

Soon more on the blog about our Canada trip, about the colours in our home and about the Colour of the Year 2018 by Flexa/Dulux, next week! But first some pictures of the ShowUp trade fair.




In deze blog een kort verslag van ShowUp, de inkoopbeurs voor retail in de cadeau en accessoireshoek, waar alle stands er even leuk uit zien, waar aandacht is voor duurzaam, fairtrade en design, waar kleurrijk en strak zwart/wit naast elkaar gaan. Ik heb er geholpen bij de opbouw van de stand van Rice en was er maandag even naartoe met Wen van beeldSTEIL, we liepen random een rondje, kwamen gezellige bekenden tegen, en met de voelsprieten aan pik je ook in een paar uurtjes een hoop moois op.






stationary en ook al kerst bij Rice




Kleurvlakken en -thema's:

 Bijna alle stands hadden wel een gekleurde achterwand. Soms met een net iets andere invulling zoals bij Koziol (twee vlakken), de trendpresentatie (heel kleurenthema) en de beurs store. Je ziet hoe sterk dat werkt en hoe je een wereld kunt creëren. Leuke inspiratie voor styling en als je durft voor in je huis.  









Bloemen: 
veel mooie bloemeninspiratie (en ook weer met kleurvlakken ;)) 
Ook mooie bloemen van plastic, vooral deze reuzebloemen van dekzeil. Ze zijn van de hand van Linda Nieuwstad. Geweldig vind ik ze.







Hieronder nog een paar fraaie bloemeninstallaties, geïnspireerd op oude meesters in een bijdetijds jasje. Panelen bakenen mooi af. Het boeket was even mooi geweest als het los gestaan had, maar dit geeft het extra drama mee. Love it.






Tentje met een hangwerk van papieren bloemen. Sprookjesachtig. 





Van Kitsch Kitchen word ik altijd blij, die vazen en potjes zijn zo tof! Frida Kahlo en Mexico blijven trendy. En zie je ook die kandelaars linksboven op de plank? 





Hier onder Hella Duijs, niet minder fraai! 



Spruitje, mooie schapjes met licht, waardoor deze vaasjes werkelijk staan te shinen.




En beestjes: wie wil er nou niet zo'n vloerkleed. Heerlijk zo'n knipoog. 




De stoere vloerkleden zijn van Doing Goods.
De houten eendjes verderop van Draaj uit Utrecht. Ik kocht er al eens een voor mijn moeder, hmm wil er geloof ik zelf ook nog een.  De posters vergat ik te noteren. Vind vooral ook de manier hoe ze opgehangen zijn leuk gevonden.





De beurs was groot en dus is dit verslag totaal niet volledig, maar dit waren items waar zo maar mijn oog op viel :) Als afsluiter de nieuwe huisjes HEIM van Jurianne Matter. De foto komt van haar IG account, want mijn telefoon was al vrij snel leeg. Gelukkig kon ik nog foto's maken met de telefoon van Wendy, maar deze is dus van Jurianne. De lieve huisjes zitten met 12 in een verpakking. Dus twee pakjes en je hebt een leuke kerstkalender, just saying ;)) 





Fijn weekend! 

xxYz 

















Reacties

  1. Mooi verslag, was erg gezellig om weer ff samen inspiratie op te doen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne foto's lieve Yzette! Mooi overzicht weer. Ik vind Jurianne haar nieuwe huisjes zo mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Karlijn! Ja die huisjes zijn weer zoo Jurianne he, echt mooi. tot snel! xx

      Verwijderen

Een reactie posten