Inspiratie . vtwonen & designbeurs Amsterdam 2018 . Flexa

De vtwonen&designbeurs bezoek ik bijna elk jaar. En ik wip altijd even aan bij de Flexa stand, waar dit jaar wederom Theo-Bert, Souraya, Wimke en Marij een stijlkamertje hadden ingericht met een hoofdrol voor de Kleur van het Jaar. Voor 2019 is dat Spiced Honey. Mikodesign ontwierp muurhuisjes. Hoe leuk!

Kijk maar mee:





Foto 1 en 2 zijn van de kamer van Theo-Bert van The Nice Stuff Collector, die had zijn hele boekenverzameling meegenomen. Overal lagen boeken en ander moois trouwens. En wat een fijn gebruik van deze kleuren. Volg je hem al op instagram? Dan herken je zeker zijn stijl.  




Ondertussen werd het steeds drukker op de stand en steeds lastiger om foto's te maken. Onderstaand een fraaie toepassing van de Spiced Honey met roze, koraal en blauwen bij Marij van Entermyattic







Wimke wil naar Parijs. Dat is duidelijk. 
Maar gisteren was ze nog op de beurs in Amsterdam, want daar sprak ik 'r nog even :) 





En Souraya van BintiHome had haar mediterrane stijl vertaald in een tiny huisje compleet met werkhoek, keuken en slaapkamer. 






Ook heel leuk zijn deze 'muurhuizen' van Mikodesign. 
De 2 foto's erna zijn 'in' zo'n huisje gemaakt en dan zie je ineens niet meer welk formaat ze zijn. Je kunt heel goed zien wat kleurgebruik doet in een ruimte. Mijn favoriet? Welke denk je?  









Tot zover. Wil je meer weten over Spiced Honey en welke trendpaletten Flexa erbij heeft samengesteld? Klik dan HIER. En klik HIER voor mijn blogpost uit 2016 met een hoofdrol voor Denim Drift. Er volgen nog meer berichten van de beurs, want ik nam nog wel 'een paar meer' foto's met mijn telefoon ;) 

Tot gauw! 

xxYz 





Reacties