Instant Happiness . Fatmumslims Photo a Day

Al het hele jaar doe ik mee aan de FMS Photo A Day Challenge, het is inmiddels Oktober, so far so good! Deze challenge is een initiatief van de Australische Chantelle Ellem, van het blog Fat Mum Slim (FMS) en wereldwijd spelen er mensen mee. Elke maand komt er weer een nieuwe lijst met 'Topics'. Soms heb ik meteen tig ideeën, soms is het wat lastiger. Wat ik er voor mezelf als uitdaging bij heb, is dat de foto altijd binnen 5 minuten tot een kwartiertje gemaakt en gepost moet zijn, inclusief schuiven met spulletjes, (bloem)blaadjes etc. Meestal lukt dit wel ;)) Ik heb er al eerder over geschreven hier en hier, maar doe het gewoon nog eens, want de oktoberlijst is zo leuk, namelijk het alfabet. 


I join the FMS Photo a day-challenge by posting a photo with a special theme on Instagram every day. This challenge was started by the Australian Chantelle Ellem of the blog Fat Mum Slim (FMS), and now thousands of people worldwide join it. I wrote about this challenge earlier here and here.




Ik ga deze maand proberen al deze letters vorm te geven, maar je kan er ook voor kiezen om een onderwerp te fotograferen dat begint met de letters A-Z.  Doe je ook mee?  (En die foto elke dag, HOEFT niet, het mag ;)) Meedoen doe je omdat je het zelf leuk vindt, er is niemand die je erover lastig gaat vallen. En op 2 of 3 of midden in oktober beginnen kan ook gewoon...Je kunt meedoen op Instagram door je foto de hashtag #fmsphotoaday te geven. Andere mogelijkheden check je hier.

Mijn foto voor 1 Oktober: 
A is for Autumn, the season of leaves...




Een handige app door Fatmumslim zelf uitgegeven is de Little Moments App. 
Het onderwerp van de dag staat erop en je vindt er filters en bewerkingsmogelijkheden. Heb em zelf pas net geïnstalleerd dus kan er nog niet zoveel over zeggen, iemand al ervaring hiermee? Doe jij hier ook aan mee, of andere leuke Challenges? Tis dat ik deze al doe, anders ging ik ook nog tekenen met de Big Draw...

 I love the list with Octobertopics, the alphabet and had no problem with the A (see above). There's a special app too, called Little Moments, showing the daily prompt and some filters and designs. Installed it today, so I've no experience with the app yet, have you? are you familiair with daily challenges.  which ones? if i didn't do this one already i might have started with the Big Draw...  


Ik heb al plannen voor de B, enig idee...;)? 
i already know what to pic for the B, any idea? 

xxYZ  



Reacties

  1. Het is zo leuk dat jij hier zo consequent aan meedoet. Erg leuk om te zien elke dag. En wat leuk om het alfabet te gaan 'maken'. Ik wil eigenlijk wel meedoen, maar ga naar Londen volgende week. Maar ik denk dat ik het gewoon elke dag probeer te doen en later als geheel op mijn blog zet (ofzo). :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk Karlijn als je het op jouw manier doet en gaaf dat je naar Londen gaat! En ps..dank voor je berichtje, lief altijd! x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten