Urban Jungle Bloggers . My bathroom shelfie, one year later



It was the 1st of November 2014 when i posted my first blogpost for Urban Jungle Bloggers. It's
 unbelievable how many things happened since than. Happy things, sad things. It was difficult to focus (i'm really not good at that) Let's call it a restless year...but one of the delightful monthly moments was (and is) the mail with the announcement of a new Urban Jungle Blogger topic. So happy to play with greens and make pictures for a fresh blogpost. Yes...thank you Judith and Igor for the green injection in my blog(life:))


Vorig jaar op 1 november postte ik mijn eerste blogpost voor de Urban Jungle Bloggers. Ongelooflijk hoe snel het jaar omgevlogen is en hoeveel er gebeurd is. Droeve dingen en fijne dingen. Het was moeilijk te focussen afgelopen jaar (en dat is al niet m'n sterkste kant). Laten we het een rusteloos jaar noemen...maar hoe leuk is het om dan maandelijks een mailtje te krijgen met een nieuw Urban Jungle Bloggers-thema. Elke keer vind ik het heerlijk om met planten of blaadjes te schuiven en te kijken hoe ik het thema weer een eigen draai kan geven. Dankjewel Judith en Igor voor de groene injectie in mijn blog(leven :))







The bathroom seemed a perfect humid place for tropical succulents and cacti to stay in wintertime. They didn't leave the bathroom since then. They're still there, have grown a little and got a few friends. It could be more green, but for now i'm still happy.

De badkamer bleek een goede overwinteringsplek voor een paar meegenomen vakantie cactussen. Ze staan er nog steeds...het vochtige klimaat bleek prima voor de vetplantjes en cactussen en ze kregen zelfs een paar vriendjes. Heel af en toe schuif ik nog een beetje met accessoires of kaarsjes, maar verder is er weinig veranderd. Het zou nog iets groener kunnen zijn, maar voor nu vind ik het ok.




Now, I feel like I need to light a candle, grab a pile of magazines and take a bath....
 Nou heb ik zin om een kaars aan te steken en met een stapel tijdschriften ernaast heerlijk te badderen...




O yes, last year i also posted a picture of a concrete planter with a few cacti on my girls room. It's on a different spot now close to the kitchen. No time for a bath right now, first things first...almost weekend :)) Enjoy yours! 

oh ja, vorig jaar plaatste ik ook een foto van deze plantenbak van m'n meis. Deze staat inmiddels niet meer op haar kamer, maar bij de keuken om de hoek. En dat doet me er meteen aan denken, dat een bad er nu helemaal niet in zit...ff aan de slag nog, bijna weekend ;)) Geniet van het jouwe! 

xxYz

Reacties