Inspiring . Instagram hashtags (for our birch)




Als verzamelaar van herinneringen, ideeën, mooie plaatjes etc ben ik heel blij met Pinterest en Instagram als persoonlijke beeldbanken. Pinterest is ideaal om inspiratie onder diverse thema's op borden te verzamelen, zoals interieur, kleurinspiratie of DIY-ideeen. 
Op instagram heb je deze onderverdeling in mappen niet. Maar daar kun je met hashtags wat aan doen. Zo heb ik diverse hashtags waar ik plaatjes binnen een bepaald thema makkelijk weer even terugzoek. Zoals #onzeberk. In deze blogpost zie je een aantal foto's van de berk in onze achtertuin. De foto's zijn random verspreid over mijn Instagram time-line, maar door op de # te klikken, zie je ineens een mooi overzicht zoals hierboven. En daar kan ik heel blij van worden. Werk jij ook met hashtags? 

This post is about the use of hashtags on Instagram as een easy tool to find specific topics. I use #onzeberk for a birch in our backyard, #abouthtebeads for items from my webshop, #floweryz for flower love and #sfeerstyling for interiorrelated pictures and styling corners. You van take a look HERE






  





Ik gebruik ook 
#aboutthebeads (over producten uit mijn webshop) 
#floweryz (wanneer ik blij word van bloemen) 
#sfeerstyling (van interieur en stylinghoekjes) 

De foto hierboven is van onze berk gisteren in het avondlicht, hij leek wel van goud en kreeg ook nog een mooie regenboog achter zich in de lucht. Magisch! En een paar momenten later was de lucht weer heel anders dramatisch mooi. Kijk maar HIER :) 

Fijne week! 

xxYZ

Reacties

  1. Eigen hashtags zijn echt zo handig! In het begin gebruikte ik eigenlijk geen hashtags, maar het is, zoals jij zegt, zo handig om je foto's zo op te delen. Ik heb er een paar, maar ik denk dat mijn favoriet #straatenauto is. En ik denk dat ik er misschien ooit nog wel eens een boekje van laat maken, lijkt me leuk om in terug te bladeren :) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, ik ben fan van jouw straatenauto foto's! Goed idee een boekje Karlijn! xx

      Verwijderen

Een reactie posten